Onko muilla kun mulla pakkomiellettä ostamiseen? Tää taitaa kohta olla jo sairasta. Siitä asti kun sain töitä ja mulle alkoi tulemaan rahaa kuukausittain tää homma alkoi luisua räpylästä. En voi lähteä kaupungilta jos en ole ostanut jotain. Voitte vaan arvata miten siinä kuluu rahaa. Eilenkin kävin nopeasti kaupungissa koska kaverin piti käydä hakemassa kengät, ja ostin siniset leggingsit. ihan oikeasti siniset. mulla ei ole mitään muuta sinistä. Ajattelin että ne näyttää kivalta mun mustan pitkän paidan/mekon kanssa. Oikeasti mä en varmaan koskaan tule käyttämään niitä.
Sitten välillä tulee näitä että näen lehdessä kivan asukokonaisuuden ja haluan itselleni samanlaisen. vaikka mulla ei olisi siihen mitään valmiiksi. Esimerkkinä n. kuukauden takainen punaiset asusteet-villitys. punainen laukku, punaiset korkkarit, punainen vyö. rahaa paloi. korkkareita käytin vissiin tasan viikon. Poikaystävä on ihan huvittuneen järkyttynyt tästä. Hän kun ei itse ole mitään laittautuvaa tyyppiä. Ei kuulemma pysty ymmärtämään miten voin tuhlata sellaisia summia vaatteisiin kuukaudessa. Vieläpä vaatteisiin joita en kauaa jaksa käyttää. En vaan voi olla ostamatta. Ajattelen että se on vaan rahaa.

Onneksi tänään alkoi koulusta kesäloma ja olen koko kesän töissä, en välttämättä ehdi ostella niin paljoa. Tosin lähdetään provinssiin just mun palkkapäivänä... Sinne meni kesäkuun palkka.
Sitten toinen mun ostopakkomielle on herkut. Mä aina haluan niitä ja ostan, mutta sitten en kauheasti jaksa syödä niitä, tahdon vaan että niitä on. Tuntuu hullulta että ennen selvisin 10 eurolla viikossa, nykyään tuhlaan niin paljon varmaan päivässä.

Mutta on tästä rahasta ollut paljon hyötyäkin, eniten se on helpottanut seurustelua. Ennen ei ollut rahaa tehdä yksinkertaisesti mitään, nyt voidaan käydä elokuvissa, keilaamassa ja juhlimassa useamminkin (palaan juhlimiseen kohta) ja on varaa syödä muuallakin kuin mäkkärissä.

Mutta se juhliminen. Lauantaina on päättärit, mennään ravintolaan syömään juhlan jälkeen ja siitä eteenpäin päivä kuluu mukavasti alkoholipitoisia juomia nauttien. Ihanaa päästä nollaamaan päätä ihanien ihmisten seuraan, eikä tarvitse enää tuskailla palautuspäivistä ja kuvien painoteknisistä säädöistä. Kesäkuu on muutenkin melko juhlatäytteinen, kun on se provinssikin, siellä menee 3-4 päivää juhlatunnelmissa kun poikaystävällä on 18v synttäritkin silloin.
Jos palataan vielä siihen herkkujen ostamiseen niin syön nyt karkkeja jotka olen ostanu viikko sitten kun oli pakko saada. En tajua itseäni. Poikaystävää ei kyllä haittaa kun saatan saapua niille kasa herkkuja mukanani. Täytyy toivoa että en tästä enää kovin paljoa valastu (liho), olen tyytyväinen itseeni nyt tälläisenä mutta muutaman kilon päästä saattaa alkaa tökkimään...

Mutta jatkan nyt karkkien possuttamista ja palailen myöhemmin. En edes tahdo katsoa mitä olen kirjoittanut..